Ervaring
Vanwege onze jarenlange ervaring in de ICT-sector begrijpen wij als geen ander hoe belangrijk (snelle) ondersteuning is. Daarom verlenen wij diverse soorten support.
Op afstand
Indien mogelijk bieden wij zoveel mogelijk hulp op afstand. Zodoende kunt u doorgaan gaan met uw werkzaamheden en hoeft er niemand ter plaatse te komen. Afhankelijk van uw configuratie doen wij dit middels TeamViewer of TightVNC om uw probleem zo snel mogelijk te kunnen oplossen of uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
On-site
Sommige dingen gaan nu éénmaal niet vanaf afstand. Daarom komen wij ook ter plaatse om uw pand te bekabelen en WiFi-antennes te plaatsen zodat de dekking in het hele gebouw optimaal is. Of om de printer aan te sluiten of uw PC’s te controleren op hardwarematige fouten zoals lekkende condensatoren en stof waardoor warmte niet weg kan en uw apparatuur traag wordt.
Second opinion
Soms komt het voor dat er bouwkundige fouten zijn, zoals bijvoorbeeld een electrische installatie die niet conform voorschriften is. Een concreet voorbeeld hiervan is een onvoldoende of niet-functionerende lekstroombeveiliging. Daardoor kunnen moderne, geschakelde voedingen onherstelbaar beschadigd worden. Ook een vloer die ESD-problemen geeft of een TV waarop de signaalkwaliteit ontoereikend is wegens interferentie vanuit de kabelgoot zijn voorbeelden hiervan.
Domotica
Ook kunnen wij u helpen met de installatie en optimalisatie van robotstofzuigers en robotgrasmaaiers inclusief het ingraven van de perimeter- en geleidingsdraad en het adviseren en installeren van domotica-systemen om uw pand intelligent te maken.
Denk hierbij onder andere aan het samen laten werken van electronische deursloten, deurbellen, thermostaten, (nood)verlichting en brandmelders zodat in geval van een brandmelding de vluchtweg verlicht wordt en de deuren al openstaan. In noodsituaties zoekt u tenslotte liever niet meer naar de sleutels!
Totaalpakket
Wij kunnen u een totaalpakket aanbieden tegen scherpe prijzen, neem voor meer informatie contact met ons op!